Blogs DHNET.BE
DHNET.BE | Créer un Blog | Avertir le modérateur

صور سكس - Page 4

  • ناكني زوج أختي بعد السباحة


    ناكني زوج أختي بعد السباحة

    سكس ام وابنها , سكس اخ واخته , سكس حيوانات ,صور سكس متحركة , سكس امهات , سكس محارم  ,صور سكس

    تبدأ قصتي منذ ان كنت في الخامسه عشر من عمري عندما زرت أختي في منزلها بالرياض حيث تسكن وكانت زيارتي تلك بصحبة عائلتي اللذي عادو الى الخرج وانا جلست عند أختي لمدة 4 أيام وتعرفت خلالها على الجنس.
    في اول يوم عندها شاهدتها تلبس قميص شفاف مغري يبين حلمات صدرها الابيض وكسها ظاهر للنظر لأن القميص شفاف ويبين ان تحته لا يوجد كلوت.
    جلسنا بعد ان تناولنا طعام العشاء انا وأختي وزوجها نشاهد القنوات الفضائيه على فكره زوج اختي وسيم جداً وابيض البشره للغايه وكل امرأة تتمناه .واثناء جلوسي معهم كنت اختلس النظر اليهم وهم مقتربين الى بعضهم يتمازحون ويتغامزون وكأني لست معهم لأنهم يعتقدون انني صغيره وفجأه عملت نفسي نائمه على الكنبه وعندما شاهدوني كذلك ضحكو وقال زوج اختي لها هاتي الريموت وهي ذهبت على طول فقفزت وناولته الريموت فضغط عليه زوج اختي والمفاجأه التي اذهلتني انه كان فلم سكس ولأول مره اشاهد هذا النوع من الافلام .
    المهم شاهدته وأنا كأني نائمه امامهم بحيث انني مفتحه اطراف عيني وهم لم يلاحظوا ذلك ربما من شهوة الجنس لديهم وأنا بصراحه كنت خائفة من اللذي يحصل في التلفزيون وفجأة بدأت اختي في تقبيل زوجها وفكت له التي شيرت اللذي يرتديه واه واه رأيت صدر زوج اختي المليء بالشعر كم تعشق الفتيات شعر صدر الرجال كانت اختي تضع يدها على صدره الممتلئ بالشعر واقتربت من حلمته وبدأت تمصها وهو مسترخي ومبسوط وبعدها لحست شعر صدره بلسانها وأعتقد انا هذا هيجها فعلاً شعر الصدر شيء جنسي للغايه وبعدها خلعت قميصها بنفسها لا لشيء انما لتضع صدرها على صدره تخيلو صدرها الناعم على شعر صدره اه واه واه قمة الجنس واللذه. بعد ذلك بدأت في لحمست صدرها عليه وذلك بطلوعها ونزولها بصدرها على صدره وذلك الاحتكاك بين الصدرين يسبب لها لذة جميله تصل الى اعماق حلمتها وبعد ذلك نزعت له بنطاله وكان لا يلبس تحته سروال داخلي والمفاجأة ان زبه كان قائماً زبه ابيض ورأس زبه مائل الى اللون الوردي خصوته بيضاء مغريه.وبدأت اختي في لحس زبه الثخين والطويل حيث يبلغ طوله تقريباً 22سم ولم تستطيع سوي تدخيل ربعه في فمها ولحست في رأس زبه وأحسست اني أريد ان اللحس معها ذكرتني بالإيسكريم ابو طربوش زبه جاب لها المحنه وبصراحه انا كذلك اتمحنت وبدأ كسي في اللزوجه ولأول مره اشعر بذلك .المهم قام هو بعدها وسدحها على الكنبه المقابله لي ومصمصها في فمها ووضع لسانه بلسانها وتبادلوا لعابهم ثم نزل الى رقبتها ومصها وعلى الفور كانت هناك بقع حمراء اللون لطخت جميع اجزاء رقبتها وهذا اللحس والمص في الرقبه أيضاً يسبب للمرأه المحنه ويجعل من لزوجة كسها انهاراً وبعدها نزل الى كسها الابيض ذو الشعر الخفيف وبدأ في لحسه بلسانه وهي تتأوه من اللذه زوج اختي فنان في اذابتها وتجهيزها للنيك وهو يلحس لها البظر ادخل اصباعه في كسها ثم اخرجه ولحسه وقال لها مائك لذيد وجنسي وطعمه مثل الانناس ثم قالت له ادخل لسانك مباشرة داخل كسي وتذوق الانناس أؤكد لكم ان اختي اتمحنت للغايه من زوجها حيث ادخل لسانه داخل كسها وجعلها تتلوى وتتأوه من اللذه.ثم طلع فوقها وهي مازالت مسدوحه على ظهرها وهم في ادخال زبه الابيض الثخين داخل كسها فقالت له لا تدخله على طول اولاُ حك رأسه ببظري ومسك زبه بيده وحكه او فرش به بظرها وايضاً هذا يسبب المحنه الزائده للمرأه ويشعرها بالمتعه وبعد ذلك هي قالت له ارجوك ادخله وبدأ في ادخاله وهي تتأوه مابين ادخال الزب وإخراجه وبعد 5 دقائق قال لها تعالي نغير وضعنا فنام هو على ظهره وهي طلعت على زبه وادخلته في كسها وبدأت في الصعود والنزول على زبه الثخين الابيض اجزم ان اي فتاة تشاهد زبه سوف تذوب من بياضه ونظافته وثخانته كل ذلك وانا اعمل نفسي نائمه وهم اخذوا راحتهم وبعد 5 دقائق قالت له نعمل وضعية الكلبه فقال لها طيب وفعلاً تركزت على يديها وركبتيها وهو اتى من خلفها وادخل زبه في كسها .حيث بانت لي الحركه وكانت زاوية رؤيتي لزبه واضحه كان يدخله في كسها للأخير ثم يخرجه ويعاود الكَره بعدها سمعت تأوهاته العاليه حيث قال لها بعد ان اخرج زبه مصيه بسرعه سأنزل فأستدارت سريعاً ووضعت زبه في فمها وفجأه مسكه بنفسه وبدأ في دلكه بإيده وهو يتأوه فشاهدت شيء يتدفق بسرعه عرفت بعدها ان اسمه المني وقد تدفق المني على وجهها وصدرها وكان كثير وكثيف وهي تأخذ من وجهها وصدرها بإصبعها وتتذوقه بسعاده
    فقال لها كيف كانت نيكة اليوم فجاوبته سريعاً قمة في اللذه والمتعه فقال لها هيا نأخذ ذش سريع يفوقنا من النيكه فقامو وقبل ان يخرجوا من الغرفه اشر علي فضحكو وقالت له سيبها نايمه ما تدري عن شي وانا في قلبي اقول ياحظك يا أختي بهذا الزوج اللذي يعرف كيف يذوبك ويجعلك مثل الزبده ثم ينيكك.
    المهم دخلوا الى الحمام وقمت انا بهدوء ووجدت على الارض الغرفه نقطاً من مني زوج اختي ولا شعورياً انزلت لساني لأتذوقه لا تقولوا لي ما هذا القرف تضعي لسانك على الارض الشهوة لتذوق ماذاقته اختي انستني ان الارضية وسخ ومحل دعس الارجل.المهم وجدت ان طعم المني لذيذ ويجلب المحنه ساشبهه بطعم الكيوي اللذيذ وبصراحه احسست بالمحنه تداهم كسي.

  • أمي طلعت شرموطه

    أمي طلعت شرموطه


    نيك محارم , سكس حيوانات , سكس محجبات , تحميل افلام سكس , سكس امهات , سكس محارم , افلام نيك , صور سكس
    أنا أسمي max "أسم الشهره" عندي 19 سنه أنا في بداية الموضوع عمري مافكرة في أمي رغم أنها صغيره في السن انا أمي أسمها هاله عندها 41 سنه لون بشرتها قمحي مايل للبياض شعرها أسود طولها أطول من المتوسط بشويه جسمها متوسط بززها كبار وطيزها متوسطه ومشدوده وكسها منفوخ أوي حتى أنه بيبان من تحت هدومها
    وهي مطلقه من حوالي 16 سنه أحنا حياتنا عاديه أنا وهي وأخي الصغير عايشين مع جدتي في منزلها وهي بتغير ملابسها عادي قصادي بتغير كل لبسها حتى السنتيانه بتاعتها لكن الكلوت لأ وزي ماقولت أني عمري مافكرت فيها قبل كده لكن بدأت أتفرج على أفلام سكس محارم وأبن بينيك أمه ومن هنا بدأت أهيج وحده وحده على أمي بس كان هيجان بسيط جدا يعني مجرد كس وبزاز أهيج عليهم وخلاص لحد مافعلا ادمنت الموضوع ده ولقيت ناس كتير بتتكلم عن المحارم وبيهيجو عليهم وعلى الأمهات بذات وفعلا أنا بدأت أهيج عليها أوي وبقيت عاوز أنيكها علشان هي أمي مش علشان واحده وخلاص وبعد كده كنت بسمعها بليل بتكلم رجاله في التليفون بس كنت بطنش لأني عارف أنها مطلقه من زمان وكمان محرومه أوي فمكنتش بحط في دماغي وغير كده هي محترمه أوي يعني مكنشي في حد يستجري يعاكسها على طول كانت بتصد الناس دي لحد ما في مره جت قالتلي هو أيه الواتس أب ده فعرفتها وشرحتلها أيه هو لقيتها بتقولي أصل صحباتي كانو بيقولولي عليه جيت لقتها تاني يوم بتقولي أنا أشتركة في النت على الموبيل وعاوزاك تنزلي الواتس أب ده وتحملي شوية برامج تانين قولتلها تمام وفعلا حملتهم وجات تاني يوم قالتلي أن الموبيل بتاعها هنج وهتنزله للراجل بتاع الموبيلات يعمله سوفت وير وفعلا هو ده الي عملته وبعد ما عملته قالتلي تاني أنزلها الواتس أب وبرامج تانيه معاه وانا بنزلها البرامج قولت أضيع وقت لحد ما البرامج تتحمل كلها و قولت أدخل على الصور ولكن هنا كانت المفجأه أني لقيت صوره لسارا جاي "ممسلة أفلام بورنو مشهوره" وهي بتلعب في كسها وصوره تانيه لواحده ماسكه بززها بس وشها مش باين طبعا أنا خفت وقولت أكيد الراجل الي صلح الموبيل ده هو الي حطلها الصور دي وكنت رايح امسحهم لكن لقيت نصيبه أن صورة البزاز دي طلعت لأمي وعرفتها من أيدها وكمان من الحمام بتاعنا الي متصوره فيه وطبعا أنا أتصدمة ومعرفتش أعمل أيه جيت تاني يوم لقيت الصور دي ممسوحه فمسكت الموبيل بتاعها ودخلت على السستيم ودخلت على فولدر الواتس أب وفعلا لقيت الصور الي أتمسحت هي مسحتهم من على الموبيل بس مكنتش تعرف أنهم متمسحوش من على السستيم ولما دخلة كانت الصدمه الكبيره فعلا لاقيت أمي متصوره صور كتير أوي وهي عريانه صور وهي ماسكه بززها ومصوراه لوحده وصور لطيزها وصور لجسمها وهي لابسه بكيني وكلوتات فتله وكنت أول مره أعرف أن ماما عندها كلوتات فتله وطلع عندها كتير أوي بس مخبياهم في درج عندها وصور لكسها الي كل حته في جسمي أترعشت وأتكهربة لما شوفته فعلا عمري في حياتي ماكنت أتوقعه بالجمال ده هي كمان كانت حالقاه ومصورها وهو منفوخ كده صوره تانيه وهي فاتحاه بأيدها أنا طبعا بعت كل الصور دي بالبلوتوث على موبيلي وعرفة أنها بتبعتهم لواحد بتكلمه على الواتس أب الي أنا محمله ليها بأيدي وبعد كم يوم قولت أدخل أشوف صور جديده ليها بس ملقتش لكا لقية حاجه أكبر من الصور بكتير لقية فيديو لأمي وهي بتضرب7.5 "العاده السريه" وسامعها زي الشراميط وهي بتتأوه وعماله تقول أه وطبعا بردو ده اخدته وطبعا من ساعتها وأنا بفكر فيها وقررت بعد كده أنها كل لما تدخل الحمام أبص عليها وفي يوم صحية من النوم ومالقتهاش نايمه في سريرها عرفة أنها في الحمام روحة أبص عليها لقتها قاعده على التوالت ومدخله تالت صوابع في كسها وفاتحا بقها وعماله تتأوه وأنا سامع صوت نفسها من ورا الباب وبعد كده بدأت تقول أه بس بصوت واطي علشان محدش يسمعها والموضوع ده حصل مرتين
    وعرفت بعد كده أنها مبقتش بتكلم الراجل ده بس أنا ممكن حد يقولي أعمل معاها أيه انا عاوز أنيكها وكنت بفكر أهددها بالصور الي معاياي بس في ناس قالتلي لأ بلاش تنيكها غصب عنها نكها بمزجها احسن ياريت كل واحد يوقولي هو شايف أنا أعمل أيه معاها

  • المدام المنقبة والحرمان

    المدام المنقبة والحرمان
    عرب نار
    ,صور سكس ,صور نيك ,سكس امهات ,سكس محجبات ,تحميل افلام سكس ,سكس اخ واخته
    كنت في مطروح في صيف 2015
    بشتغل في ريسبشن قرية سياحية مشهورة

    هناك كانت ساكنة مدام منقبة اسمها لميس
    كل حاجة فيها مظبوطة النقاب و عينيها وجسمها ومشيتها
    كانت بتمشي ..كل الموجودين يبصوا عليها
    كانت واثقة من نفسها جدا جدا
    بس جوزها كان كبير في السن شوية و مش لايق عليها
    هي كانت 30 سنة وهو كان حاجة وخمسين
    كان دايما يسيب الشالية ويقعد عالبحر
    اتصلت مدام لميس بيا الساعة 7 صباحا
    وكان عندها مشكلة في التكييف
    طبعا في العادي ببعت اي حد من بتوع الصيانة
    لكن دي الغالية روحت جري علي هناك الي فتح جوزها
    دخلت اظبطه بالريموت لقيت الباب مفتوح بتاع الاوضة
    وهي مستلقية علي ضهرها من الحر ولابسة قميص كحلي ورافعة ورك وفاردة ورك
    اول مرة اشوف البياض دا.. جوزها ماكانش واخد بالة وهي حاطة ايدها علي عنيها وتحت باطها ابيض شمع وشوفت وشها من غير نقاب كانت كلها سكس فتحت وبصتلي بدلت وشي بسرعة واكملت عملي وخرجت
    تاني يوم اتصلت ف نفس المعاد ونفس الموضوع بس جوزها كان خرج راح البحر دخلت كانت لابسة النقاب قالتلي انت بصيت عليا لية امبارح
    قولتلها بصراحة ماقدرتش اقاوم جمالك استغربت من جراتي قالتلي ومش عاوز تشوف وشي قولتلها اتمني شالت النقاب عنين سكس لقيت نفسي حاضنها وببوسها ولقيتها بتنهج وبتقولي اهدي مش كدا قولتلها مالك قالتلي اصلي محرومة جوزي كبير ف السن وسايبها من غير سكس وهي دايما هايجة وغرقانة مية ومولعة من السخونية
    نزلت بوس ف شفايفها ورقبتها وقلعتها الاندر و البرا وشدت البوكسر شافت زبري وبيضاني قالت كل دا زبر وفضلت تدعك وتمص ب ايديها البيضاء الناعمة ف زبري وهي حاطة مونكير ودعكت بيضاني روحت فاتح وراكها ولاحس كسها الي كان ابيض شمع زي بنت البنوت وضيق واحمر دم من جوة ومسيل سوائل وبرفانها السكسي وحطيت زبري فيها زي ما يكون اول مرة يدخل فيها زبر شهقت وكان كسها سخن نار دفستة كلوا وطلعتة بسرعة بسرعة ونيكتها ف كسها ولعبت ف بزاز سمية لحد ما قربت اجيب قالتلي هاتهم علي صدري وفعلا نزلت لبن عليها ودعكت بيه صدرها وجابت شهوتها بصوابعها ونطرت مية كسها
    بعد كدا قولتلها انا عاوز انيكك ف طيزك ف الاول رفضت جدا بس كانت طيز ملبن مغرية اوي

    وكان خرمها ضيق وردي ماكانتش
    عرب نار ,صور سكس ,صور نيك ,سكس امهات ,سكس محجبات ,تحميل افلام سكس ,سكس اخ واختهتعرف نيك الطيز دا مع جوزها
    حطيتلها لحسة شامبو ف خرمها وفشخت طيزها وكان اللبن نازل من خرم طيزها علي وراكها وخليتها تمصلي زبري ونيكة من الف نيكة ونيكة واستحمينا سوا وعملنا واحد ف المية بعديها سافرت

    وكان اجمل اسبوع قضيتة ف حياتي
    عرب نار ,صور سكس ,صور نيك ,سكس امهات ,سكس محجبات ,تحميل افلام سكس ,سكس اخ واخته